Het liefst genereren wij direct nieuwe klanten voor uw bedrijf. Dat vinden wij leuk en daar zijn we goed in. Door onze jarenlange ervaring weten we exact hoe wij het best in úw naam telefonisch slapende-, ex- en actieve klanten moeten benaderen. We zijn overtuigd van onze expertise en daarom werken wij met onze relaties vaak op no cure pay basis.
Het klantcontact dat u via diverse kanalen bereikt, handelen we namens uw bedrijf af. Naast bekwame en goed opgeleide agenten zijn de volgende punten van belang voor een optimale customer service experience.
Het werken binnen een contact center is niet altijd eenvoudig. Het leggen van nieuwe contacten, het analyseren van klantbehoeften, actief luisteren en het creëren van de juiste ‘klik’ zijn belangrijke vaardigheden waarover iedere agent moet beschikken.
Wij hebben een uitgebreid programma waarmee wij medewerkers leren deze capaciteiten te ontwikkelen. Wij kunnen uw eigen mensen echter ook trainen binnen uw eigen contact center. Uw wensen en de te behalen doelen staan hierbij altijd centraal.
Naast een uitgebreid opleidingsprogramma voor de agents zorgen wij ervoor dat onze trainers up to date blijven via frequente ‘’train de trainer’’ sessies.
Listbroking is een vak apart, waarvoor veel ervaring en expertise vereist is. Voor het opzetten van een succesvolle campagne zijn diverse factoren van belang. Van grote invloed is de selectie van het juiste / best converterende adres.
Binnen Offshore Callcenter Group fungeert Nico Hoogerwerf als onafhankelijke bemiddelaar. Op basis van uw briefing en onze ervaring maken we een vrijblijvend en kosteloos campagne-advies. Dit advies is voor de volle 100% gegarandeerd onafhankelijk, dus altijd in úw voordeel.
Grote Sloot 145, 1752 JK Sintmaartensbrug
E casper.pruijn@offshorecallcentergroup.com
T +31 6 39 32 68 10